Saturday, March 7, 2009

kepada yg berkenaan

yes kpd norashikin yusof..

sesungguhnye..ape yg berlaku mmg ade hikmah..

org semua aed mate..kalau bukan cik maznah yg memburukkn ibu saya..siapa lagi?

org dtg bercerita bende yg sama..

saya tau ape yg berlaku dlm keluarga saya..
sedangkan awak itu hanaylah org luar yg xtau NOTHING..so just stop being as if u know everything...

saya xburuukn cik maznah tetapi kesal dgn manusia skrg...sanggup mempecah belahkn keluarga org?meruntuhkan masjid org lain?..apakah nasihat MENCERAIKAN ISTERI itu adalah jln yg terbaik?..owh sgt la xmasuk otak...sedangkn..papa saya itu anak cik maznah bukan??bukankah kalau papa itu anak die maka mama juge menantu die?..apa yg mama buat?..apa salah mama?

kau xtau ape yg berlaku dlm keluarga aku jd jgn nk masuk campur...

dan sekrg alhmdulillah..mmg kelaurga saya hidup aman,bahagia..

saya dah berdoa kepada ALLAH...setiap khamis mlm jumaat..yassin akan saya bacekn..

sesungguhnye siapa yg meruntuhkan rumah tangga bonda dan ayahanda saya...akan allah balas kemudian hari..

puas hati sekalian melihat keluarga kami skrg??..bukan itu yg sekalian mahu..??

ask urself..im not blaming cik MAZNAH or tak berterima kasih dekat dia..TERIMA KASIH CIK MAZNAH MENJAGA SAYA..tp hanye 1 minggu..ikhlas atau tak saya tak tau...

cukuplah burukan name kelaurga saya dekat JOHOR sane...org ade otak boleh pikir...

and dont u happy as UR BROTHER is getting married ??...thats what u guys want...

owh..depan kami kamu kate semua yg indah2 belaka..tp belakang kami??
kamu caci pelbagai...

dan adik beradik kamu snediri pernah terlepas cakap...."mak dah bagi kau mkn mcm2 dah fadil.."
so what the fuck is that?????....tolong la...allah tu ade..

ingt...

bumi ini bulat...im gonna make sure who did this gonna pay their debts back...


mmg saya berserah kpd allah..and saya tahu..
anda adalah suey itu...terima kasih la dtg ke blog saye...



IVE NEVER BEEN THANKFUL..THANK U TO BOTH MY PARENTS TO BROUGHT ME UP IN A VERY GOOD WAY..AND I AM PROUD TO BE UR DAUGHTER..

and yes...mmg sabrina dah jumpe blog puan shikin...terima kasih ats ayat2 yg digunakan.
sekian.

No comments: